Bubblegums ;

Nov 8, 2010

askar

Salam sejahtera kawan-kawan. Okay. tengah cuba jadi baik.
Mood tengah 50-50. Cuaca mendung semendung perasaan dalaman aku.
OHHH~ Kenapa? Kenapa? Tiada jawapan. Tunggu kejap, nak try bukak
kamus hati dan kamus otak. kot kot lah jumpa jawapan. =,=

Okay, jumpa dah. Tapi aku malas nak taip jawapannya.
Sila izinkan aku buat post bergambar je.
Kalau tak cantik. DIAM!



Bukan semua yang kita ada sekarang ini cukup.
Tidak cukup, tidak lengkap tanpa kasih dan sayang
sebuah keluarga. Sokongan mereka yang membuat aku
masih tegak berdiri dan mampu bangkit selepas kecundang.

Align Left

Ahmad Nazrin Mohd. Romi.
Terima kasih sebab menerima saya seadanya.
Dengan awak saya menjadi diri saya sendiri, tiada selindung.
Awak yang banyak membantu saya sepanjang saya berada
di alam universiti. Hampir 2 tahun. Jauh lagi jarak masa yang
kita sasarkan. Sejauh mana pun, saya akan tunggu.



Saya pilih gambar ni, walaupun macam blur sikit.
Sebab saya paling suka awak buat muka camtu.
*blushinggg*
Saya rindu semua ni awak.
Boleh kita jumpa lagi?


Tinggal lagi dua peperangan hendak ditempuh. Sabar wahai askar-askar.
Tembok negara lawan sudah hampir. Cuma kena janji, yang askar-askar
semua kena kuat. Jangan terpedaya dengan askar-askar negara lawan
yang sudah bersenang-lenang sambil minum air oren sejuk.


Bagi aku, bila tembok negara lawan sudah ditawan.
Aku hendak jumpa raja-raja dan pemaisuri-pemaisuri di atas.
Tapi bagi raja yang di utara sana, boleh ke aku jumpa?
MUSTAHIL. Terima kasih. Sedih. T.T

9 comments:

frhh said...

mari berusaha untuk lg 2 paper.! basha.! :)))

afiqah said...

HAHA. Baguss.
kau paham maksud ayat aku kan.
bagussss.

ㄊㄅㄧㄢㄇ® said...

chayok2....hahaha...
i'm always infront u..
to protect u...

.::♥biEWAshERe♣::. said...

saya suke post awak ni :)

afiqah said...

sayang ; thanks. i love you.

fatin ; thanks :)

PinQib said...

lawa nyer afiqah.. ^^
hehe..
may last forever

PinQib said...

lawa nyer afiqah.. ^^
hehe..
may last forever

PinQib said...

lawa nyer afiqah.. ^^
hehe..
may last forever

afiqah said...

pink ; thnks :) hehe.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...