Bubblegums ;

Sep 27, 2010

besar panjang

Isnin lepas, aku pegi makan dengan member aku. 2 orang. dekat kedai makan.
kedai ni dekat dgn kolej laki. gatal kan kami.
okay aku tipu. kitaorg dr library.
kedai makan terdekat dekat situ je.
bukan sengaja. bukan gatal pun nak makan sana.

dah bila sampai je kedai ni. memang penuh lah semua laki kan.
meja kiri laki, meja kanan laki.
meja dpn laki. semua laki lah.
tapi ada jugak satu meja ni,
ada group perempuan lepak.

okay. bukan kami je gatal. aku yg dah lapa ni,
terus lah ajak
member aku yg kebulur ni usha makanan kan.
tapi Q' punya lah pnjg kan.
semua laki je, ngah berebut rebut beli makanan.
aku ngan mmbe aku mmg tknk mengalah. beratur je r. tgh syok aku usha mknn.

tibe-tibe mmbe aku jerit ;
'peh, panjang giler. besar pulak tu'

aku terkejut, terus tanya ;
'sape punya yg pnjg?'
sbb aku nampak ad
e 2 org brader dpn aku ni trus tgk ke bwh
bila mmbe aku jerit cmtu td. brader-brader terasa kot.

mmbe aku buat muncung mulut tunjuk kat aku.
'tu haa. pnjg kan.'

pastu mmbe aku lg sorg tmbh. 'peh, mmg mantap seh. untung sape dpt rase'
brader depan aku dah sengih sengih gatal. muka mintak terajang.








sape tktau nama pisang ni. sila call aku okay.
(buat hidung kembang kempis)

13 comments:

ㄊㄅㄧㄢㄇ® said...

hahaha..sengal gler brader2 tuh..

afiqah said...

ajien ; mmg sengal. HAHAHA. mcm awk.

ciknabil-a said...

nie nak cakap sai pisang kew apa nie ??
haha wat lawak jew .. :DD

afiqah said...

nabila ; heheh. yup :)
mmbe tktau nme pisang tu haa.
hahaha.

ㄊㄅㄧㄢㄇ® said...

eeee....................................

afiqah said...

AJIEN; hahahah. pdn muka.

hiro said...

keh2..batang berjuntai tu.

afiqah said...

hiro ; hahaha. batang berjuntai.

Anonymous said...

dah masak tegak uh. sedapp!!
;pp

Lindonut said...

kelucahan! HAHA! ;D

afiqah said...

Lin ; hahaha. mne ade lucah :D
merepek je.

gulagulahacks said...

lu dah pndai melucah eh sekarang..
ish3

afiqah said...

gulagula ; hahaha. wa relaks je. lu gelabah kenapa?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...