Bubblegums ;

Sep 5, 2010

wajib



aku punya ramai rakan yg berada di luar negara,
yang paling aku rate tinggi blog dia. ameng a.k.a. berd.
diorg balik raya tak tahun ni? ke nanges mlm raya sambil
buat ketupat, buat rendang, takpun bakar lemang.
satu hari, aku nak gak rasa berada di perantauan.
aku nak tgk, aku nanges tak. okay. aku yakin. akan nanges.

untuk semua blogger yang jejakkan diri di sini.
aku ucap Salam Lebaran plus Salam 1 Malaysia sekali.
Maaf Zahir dan Batin. org selalu tak mintak maaf kat batin,
sbb ingat batin tu benda seks saja. emosi, perasaan? batin gak tu.


6 comments:

ciknabil-a said...

maaf anda diterima..

haha bunyi cm fiqa penah wat salah plak.

hehee.. :)

afiqah said...

bella ; hehehe. mane tau kan? :)
manusia tak sempurna.

cik chopu said...

haha,dulu slalu gak bmonolog. kenapa mest batin? akhirnya ble tjawab,gelak diamdiam je dlm bilik. hee :) selamat hari raya

afiqah said...

mas ; :) heehe.
slmt hari raya jugak.
batin itu luas.

ciEk NiENa said...

selamat hari raya yea :)

afiqah said...

ciek niena ; selamat jugak (:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...