Bubblegums ;

Dec 6, 2010

Tips bercinta ll

Buatlah sedikit kejutan yang menarik untuk kekasih.
Cuba cari apa dia minat, cuba dalami hati pasangan.
Sesetengah orang kan suka kejutan, kan? kan?
Tapi ingat, kejutan yang menggembirakan tau! Jangan
kejutan yang macam hape ( cth: video FB) HAHAH.
Nie antara kejutan yang boleh pakwe-pakwe sekalian bg makwe
korang yang amat disayangi, dicintai ;

1. Kalau dapat makwe yang GILA ARTIS KOREA. Sini ada offer cun,
terbaik dari ladang ;


2. Kalau rasa nak jadi romantik sikit kan? kan? Bawak ah makwe anda ke
New Zealand, okay. Ini dijamin, anda makin disayangi ;


Haa? Amacam? Mengancam tak? Okay, ini baru sikit tips bercinta. Akan ditmbh
lg kelak ye kawan-kawan. Selamat Mencuba :)


P/S ; I will introduce my new hubby. ♥

14 comments:

HZQH said...

cehh macam nak suruh ajien buat je.hehe

afiqah said...

ajien, siapa tu? wekk ;D

ciEk NiENa said...

HAHA.. sangat berguna.. kui3.. bagi pakwe yang minat hindustan, camne plak yea.. HIHI

afiqah said...

hahaha. Halamakkk. I will find soon :)

frhh said...

wahwahh bankrap pakwe cm tuh haha.

♥-- emieysandra --♥ said...

gud idea
~_^

afiqah said...

frhh ; hahahha ;D pdn muke.

emiey ; hahah :)

kai azmier said...

menarek.. sempat beriklan sekali kn?

afiqah yusoff said...

hahah. tunggu. bf saya dah kerja. kalau dah kerja. baik lepas kawen. afdhal sikit pergi jauh jauh. heheheeee

afiqah said...

kai, hahah :)

afyqa, yes yes. mmg betul semua tu. fewitt.

Rosliza Roslan said...

dtg jenguk

hamzah ian said...

wahh.. churp churp/

Anonymous said...

Saya punya beberapa kebijaksanaan indah.

afiqah said...

ros ; thanks.

hmzh ; :)

ano ; yes you are.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...