Bubblegums ;

Dec 26, 2010

Bila Malaysia menang, begini jadinya..

Hello, hai semua. Hari ni nak cerita sikit beberapa perkara yang
berlaku bila pasukan Malaysia menang, ini sekadar suka²
je okay? Takde niat nak sakitkan hati mane-mane pihak pon.
Okay, mari tinjau. Apakah betul benda ni jadi?

1. Semua tiba-tiba cakap 'I love Harimau Malaya', 'I Love Malaysia'
and banyak lagi lah kan. Tapi kalau kalah, hentam orang bagai nak gila.
Ohh, Ini realiti. Betul kan?

2. Okay tetiba semangat nak beli jersi Malaysia, sebab alasannya
nak pakai bila Malaysia lawan. Tapi hakikatnya, kalau pasukan
luar negara punya jersi tu, kalau diorang tkde lawan pun, semangat
je pakai kan? kihkihkih. Kalau tak caye, tengok bawah ni ;

Gambar sekadar hiasan.
(Ini ayah saya, kacak kan?)

Ape-ape pun, tahniah Malaysia sebab menang 3-0. I Love Malaysia!
(see? saya dah cakap kan? kihkihkih)

P/S ; Apa saya tulis ni, suka-suka. Tapi kalau ada yang bangkang,
just let me know okay? Nanti saya belanja pergi tengok Konsert K-POP




21 comments:

misyamissyou said...

haha..biase la tu..typical malaysian..hm..malaysian kne berfikiran matang+jauh lagi..

afiqah said...

heheh. :)

lavender harum wangi said...

wohooo~ nak buat cane, org malaysia mmg camtu.. tapi xsemua nya la kan :D

aqish basir said...

ayah awk sekacak ayh sy haha

btw.congrtes mlysia MENG!!!!

Amoi MiyaSya said...

setuju statement yg 1st :)

Fetty Razak said...

weyy aku bangkang. Bak ar henpon yang tengah sale uhh! HAHA

afiqah said...

lavender ; hahaha. itu mmg tkleh bangkang kan?

aqish ; hehehe. :) good.

wani ; hehehehe :)

fatma ; hahaha. lu jgn crik pasal. haha

cik fara said...

of coz laa beb!
menang kena puji tnggi tingi dan tnggi lagi,haha
kalo kalaah hbis kena hentam!
bukan orng msiaaa kalo x cam tu
hiiiii ;)

unpredictable one's said...

hehehe,,,btol2.. tp saya da lme da cakap, prud to be malaysian yawwww! :DD

afiqah said...

fara ; hahahaha. betul2. betul2. hahahaha

zati ; hahaha :D

Ain Zulaikha said...

wah ayah pun gi jgk ke... Malaysia menang! yeayyy

afiqah said...

Kak Ain. hahahha. mane ade ayah g.

Tuan Syed said...

hensem papa..

srikandi mie said...

haha,..biaselahh tu,..bial kalah habes kena bahan,..;p

afiqah said...

syed ; hahaha. thankss

srikandi ; ahahaha. betul!

PinQib said...

satu mesia!!!!

eh tetibe,
hehe
bangga ngan mesiaaa

afiqah said...

Qib ; hahaha. tibe2 je kan kan kan?

Nurulbadiah Lai said...

hope mlm ni..malaysia can win!

BilaGadisBercerita said...

aah.. harini pun malaysia da menang jugak! yey!

maCy said...

second final pn msia dah menang. horah! ;D

afiqah said...

BGB ; hehhehehe. YEAYYYYYYYYYY!

MACY ; i likee!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...