Bubblegums ;

Sep 14, 2010

cinta sederhana

semalam mintak ayah topupkan phone aku.
guna Maybank2U, pantas dan efisien kan? kan? (tolong angguk)
mula-mula mintak topup num celcom je, then ayah termasukkan
topup tu dekat num maxis aku, okay. REZEKI! *kachinggg!*
then pujuk ayah topupkan num cel. guess what people.
dapat topup RM30 terus. REZEKI LAGI! tetibe aku terpikir ;
tak guna punya anak. dapat PTPTN belanja ke mana.
dapat full loan pulak tu kan.

duit aku kan. suka ati aku lah. OKAYYY. SIKAP BURUK.
apa aku belanja pun aku tktau, make up? seriusly NO!
aku suka kumpul beg and tshirts. okay. so, duit aku hilang ke sana.
memandangkan dekat kampus aku tak pernah mintak duit ibu ayah.
so, prepaid henpon aku sume aku topup sendiri lah. duit makan lg.
HAHAHAH. bila nak dekat hujung sem, dah semput.
bukak beg duit tinggal 'lalat' (bak kata adik aku).
benda ni pun jd kat sorg kawan aku ni haa, kesian dia. (klik sini)


bila beg duit tinggal 'lalat' nie, baru ada peluang nak date,
nak enjoy, nak jumpa semua. tapi dah tinggal 'lalat'
apa pun tak boleh buat, kalau org date, semua pegi tempat mewah2.
tapi kami berdua punya akaun pun dah tinggal 'lalat'.
lepak mamak pun jadi lah. lagi seronok apa.
lagi seronok dr mereka yg date tempat mewah. tak happening.
lagipun kami ini hanya pencinta sederhana, betul kan sayang? :)

7 comments:

Unknown said...

bahahah!! you read??! LOL! oh yess fiqah my dearest, we r pencinta sederhana. bia la date makan roti canai n kuah dal skalipon, as long as its ozil in front of my eyes paying the bil, I'm more than euphoric! HAHAHA!! Oh, we can alwys dream can't we babe? XDDD


ps: LOVE the post! x))

afiqah said...

hahaha. OZILLL. OMG. okay.
kalau dia yg dpn mata i. grrr. haha
i mmg tgk muka die je r kan. ohh yes.
day dream saja. lalala.
if my man baca ni. mati i!
sorry sayang :) haha. awk tetap di hati.

ciek niena said...

haha. dah menjadi lumrah student musti pokai bila ujung sem kan. sya ni lagi la. tengah sem pom da semput apatah lagi ujung sem. hihihi.

Unknown said...

haha sme la kite fiqah. sbb tu i komen cmni kt blog u. unlikely untuk my man baca. HAHA! btw, cne nk tmbh income time blaja eh? keje smbilan kt 7E mmg out cuz bpk i xkasik keje lua. T___T
ade idea x babe?

afiqah said...

cik niena ; hehehe, relaks r. bese r tue kan. HAHAHA. haiyoo.

lin ; HAHAHA. alaa, ngelat ek. eee!
tmbh income? grr. i pun tktau. nk try bsnes on9
tp tkut pulak. my prents pun tk bg keje luar lah.
cmne? wahhhhhhhhhhhhhhhh!

Berd said...

Itu je kerja kau. Cuba kau guna duit tu buat beli buku2 pelajaran. kan bagus tu. keh keh

afiqah said...

Berd ; hahaha. memang lah ada aku guna utk buku.
HAHAH

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...