Bubblegums ;

Jun 7, 2010

hati mati

tk pyh nk susah² amek berat psl aku.
bile kau, aku tnye. ape mslh. ape cerita.
kau tengking aku. kau herdik aku. bila susah,
crik aku. tp bila aku nk tlg. kau buat cmnie.
tkpe. aku sbr. aku okay. mungkin kau tension.
bile aku tak okay. and aku nak citer kat kau.
aku nak citer depan². kau nganjing aku.
kau mcm endah tak endah. bila aku tak cter,
kau kata aku penting diri. sombong.
hey! aku bukan patung.
aku bukan mainan. aku bukan mcm tuala.
kalau kau nak, kau amek aku. lau taknak.
kau cmpak. aku ada hati. aku ada perasaan.
jadi tak perlu kesah psl aku.
kalau aku mati sekalipun, biar mayat aku busuk
tanpa siapa tau.



5 comments:

Amirul Hakim Mohamad said...

awk? ni ape kes?

frhh said...

haah.nape neh?

afiqah said...

mirul ; tkde ape. sy boleh snegih je ag :)

frhh ; tkde ape lah :)

ㄊㄅㄧㄢㄇ® said...

npe nie cyunk???

afiqah said...

hubby ; mslh manusia yg tiada hati dan perasaan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...