Bubblegums ;

Jul 2, 2010

Oscar kott.



teruja sampai ke bintang aku bila dpt award ni.
cehh! bajet mcm menang Oscar. duhh!
terima kasih daun keladi Cik Izzati Farhana.

suka tak dapat award ni? bagi ucapan sikit.
teruja sbb first time org bg kan. rasa mcm nk pegi umum
kt masjid aku dapat award. ok. aku merepek.

bintang tu cantik tak di mata kamu? suka bintang?
mcm Bintang Walk mmg cantik time malam.
aku suka lepak sana kalau ada masa.

dua blog yang kamu selalu jenguk n bce entry brunye.
aku baru lepas baca blog
Dhanial dan AfiqahYusoff.
tkde istilah selalu jenguk. sape rajin update.
makin kerap aku jenguk blog depa.

bagi award nii kpd 3 blogger yang lain,jgn lupa ya.
aku bg award ni pada ;
- TJ

aku bg sbb first TJ-dia coursemate aku kat UiTM. dia suka tulis dlm english.
so. aku suka lah baca. carik pengalaman. sbb aku tkde kekuatan nak merepek dlm BI.

utk farah pulak-sbb dia rajin jenguk blog aku. insyaALLAH. mesti ada komen dia tinggalkan.

Qusya pun sama cam TJ. sbb die byk gak lah merepek dlm BI. wee wee. aku suka (:

4 comments:

unpredictable one's said...

hehe :DD oscar oscar!!congratulations sayang :))

frhh said...

huhu! nseb bek aku bace. td hampir2 ta dpt on9 hr neh.
tenkiyu:)

afiqah said...

zati ; hehe. thnks to u. mmuahxx :)

frhh ; hahaha. welcome syg :)

TJ Aziz said...

Eh eh, baru perasan. Eh thanks for the appreciation. Mana ada okay la. Ayat tunggang langgang in English. Tak best la.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...