Bubblegums ;

Jul 1, 2010

drama

Ku pandangkan bulan terang, hilang nyawa tanpa bintang, apa lagi aku,
alangkah bunga kembang, pudar warna tanpa siang, bayangkan aku.

Biar Jiwa-Fynn Jamal


siapa nak tolong bangunkan aku kalau bukan aku sendiri kan?
org petik jari dpn mata. org letak bom tepi telinga pun tak guna.
akhir sekali. sebaris ayat je buat mata aku terbuntang. terbeliak.
FUHHHHH! tersasar lagi aku. senang sgt tersasar. O.O
okay. habis cerita. malas nak kata. zip mulut. mangga besar letak kt bibir.
sebaris ayat pun tak boleh keluar tanpa izin dr tuan empunya.
harap maklum! jgn tanya. jgn soal. jgn kepoh aku kenapa.

aku suka ayat rakan kampus, aku panggil dia Wani a.k.a Jepun.
' Hidup adalah mimpi bagi yang bijaksana, permainan bagi org bodoh,
komedi bagi org kaya, tragedi bagi org miskin '
betul gak kan. kalau pikir balik. mmg ada betulnya. yelaa.
dunia kehidupan ni mcm pentas drama opera cina.
oh! aku tak suka opera. sakit telinga. suara high pinc!
sikit lagi pentas drama aku siri yg keberapa pun aku tak sure,
nak mula. nak start. sape pelakon? aku masih yg utama.
pentas ktne? tak perlu tau. kat mana aku berdiri. disitu pentasnya.
terima kasih sebab tolong berlakon dlm drama aku.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...