Bubblegums ;

May 26, 2010

stalk itu talk?

' weyh stalker, tkyh r duk stalk aku je '

' stalker! tkyh jaga tepi kain org lah '

ayat biasa yg slalu aku nmpk dlm akaun yg
aku bukak. bukan akaun bank. akaun FB.
aku pelik betul dgn depa ni lah. aku bukan nak
bajet bagus ke apa ke. tp, alahai. stalk?
kalau stkt kau gune apps kat FB tue and tetibe terpacul
muka org then apps ckp die top stalker kau.
kene ke kau mengamuk tak tntu psl?
mane r tau kot2, org tue duk usha gmbr kau ke.
yelaa, kau kan cung! cung sgt! (haah ek, sbb tue kau ngamuk kot!)
baca status kau ke, tp die tak tergerak nk komen je.
yelaa, tgn die yg taip kan. bukan tgn aku.
kalau kau nie FAMOUS mcm imam blkg umah
aku nie tkpe jugak. aku tak kesah lah
kau nak ngamuk ke ape ke kan. aiyaa.
aku pelik betul kt kau lah.

anak itik anak ayam,
kau ngan itik?
itik lagi cantik.

' -_- haiyaa! baru nk letak pantun.
tp jd pantan pulak. HAHAHAH!



2 comments:

frhh said...

hahaha weh2,aku pun pelik ngn org2 yg anti stalker nehh.
aku rase biase jeh. biase lah org usha2 page kite. taya la ngamuk2 kan kan

afiqah said...

frhh ; tau tkpe. aku pun tk phm, aku bukan nk bajet poyo ke ape. tp mmg siyes r, tk phm aku. haha. org duk usha page kate stalker. cipett btul. haha.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...