Bubblegums ;

May 25, 2010

motif

nama blog tukar jadi-
arienna afiqah
knp ye? knp?
sbb aku suka.
arienna stands for vampire name.
it has its own meaning. no need to be detail.

okay. ayah dh ganti modem wireless baru.
so, hopefully, no more gngguan wireless.
bukan aku boleh menghadap Facebook
&& blog kesayangan bila2 masa yg aku suka.
tanpa perlu mmbzirkan kredit online guna C902.

dlm diam, aku ada agenda tersendiri.
Bobo && Tiyah maybe sleepover kt umah
aku nextweek. sbb ktorg plan nk g kenduri kawen meton!
wow wow wow. meton nie budak batch aku.
dh nk kawen? huh! awal sungguh. mungkin sudah jodoh
dia kan? siapa sangka. aku nie pun tktau bila smpai
masanya. ntah bile2 je kan. kalau Allah dh tntukan.
kita sbgai hamba-Nya kena mengikut sahaja.

Apa guna laptop kalau duk terperap dlm
beg nya sahaja? aku guna smpai panas laptop!
grrr!



1 comment:

afiqah said...

terima kasih pelawat :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...