Bubblegums ;

May 24, 2010

mereka

wireless tak elok.
plus malas nak online.
sbb tue FB slow.
sbb tue Blog slow.
org ajak online, dah jd malas.

aku pentingkan kawan?
yess, mmg aku pentingkan kawan.
smpai kdgkala, aku sendiri terabai.
aku syg sgt kawan aku. aku tktau nape.
smpi kdg kdg ajien tegur ;
awk nie, dgr sgt ckp kwn tue.
dushhh! so, lepas kene tgur tue.
aku berubah sikit lah. err, cm tk berubah je.
yela, sbb aku masih dahulukan kwn.
kalau kuar ramai-ramai, aku msti
pgg tgn diorg wktu lnts jalan.
aku takut sgt diorg kene lggr. aku tak kesa lah
org nk ckp ape. but that is me.
kalau kwn ade mslh, aku cuba tlg. cuba sgt.
kalau tk boleh, aku slalu mntk pndpt ajien.
then, kalau kwn perlukan kwn utk menangis.
aku sntiasa ada utk mereka. insyaALLAH, selagi
aku brnfs, selagi tue aku jaga kwn aku.
kdgkala terfikir, ajien ke kwn?
aku tgk kepentingan masa tue. if ajien lebih memerlukan aku.
aku pergi bersama dia. dan begitu sebaliknya.
ini tidak bermakna ajien tak penting.
penting. penting sgt. tp kwn pun penting.
mereka berada di kedudukan yg sama dlm hati aku.
cuma nama ajien depan r. knp aku cerita nie semua?
sbb aku nak kwn aku yg baca post nie tau,
yg mereka pnting utk aku. bukan sekadar ckp kosong
bila aku ambik berat psl mereka. aku gembira skrg
aku ada kwn yg selalu brsama dgn aku. walaupun
perangai masing² lain lain. tapi mereka tetap kwn aku.
kwn aku. smpi bile bile.
kwn kwn baik aku ketika sekolah semua aku rndu.
aku rndu nk jumpe korg.
acap kali plan nak jumpe GAGAL. urghhh!

tak kisah lah, korg kwn aku time bila pun.
aku tetap syg korg.

hati aku tetap utk kau sorg ;





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...