Bubblegums ;

May 26, 2010

syed dan ina

aku bukan nak citer pasal syed ke ina ke.
aku nak citer tntg aku ngan danial.
sape danial? adik aku yg comel tue lah.
dah 3 hari ajak aku maen SAIDINA. kenal?
kalau tak kenal.
tgk gmbr nie ;


so, hari yg ke-3 baru aku tunaikan prmntaan die.
kakak yg jahat kan?

mari tgk siapa yg kena ;

-semangat giler aku nk baling dadu

hasil balingan dadu yg hebat ;

-aku mndahului dgn 2 round di hdpn.
-asset penuh di tgn.

sedang rancak main, tetiba pintu bilik diselak,
ibu ; dah tak ingat nak solat?
aku terus menggelabah. tgk jam.
solat. then, after that, suruh adik kemas.
kata putus-aku menang. esok sambung main.
HAHAHA! best giler main ngan kau adik.

-ice lemon tea && kinder bueno

lepas main, melantak bnde nie.
giler syok nyah. GRRR!





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...