Bubblegums ;

Dec 25, 2009

facebook mmg best!

okay! today, aku buat kuiz lagi on FB.
HAHA, hari nie pasal warna hari lahir aku,
so the result shows ;

Warna Hari Lahir anda adalah Putih.

Sifat : Kamu punya matlamat yang jelas dalam hidup dan berusaha keras untuk mendapatkannya. Orang lain juga sering memberikan penghargaan tinggi terhadap kamu memandangkan kamu agak berkebolehan dalam pelajaran/kerjaya. Walau bagaimanapun, kamu ini kuat cemburu orangnya dan kadangkala sukar nak bekerjasama dengan orang lain. Perhubungan cinta kamu juga sering tegang dek kerana sikap cemburu kamu terhadap si dia. Cemburu itu memang tanda sayang tapi kalau dah melampau tu, cemburu buta namanya!

p/s ; haha, aku kuat cemburu ke? yess, i am!

okayy, yg nie plak, bulan kelahiran aku dlm Islam ;

Bulan kelahiran Islam anda adalah pada
27 Rabiul Akhir 1412 Hijrah
iaitu jatuh pada hari Selasa.

Maksud : Bulan kedua musim bunga.

Sifat : Mempunyai perwatakan yang jahat dan hati anda tidak tetap. Fikiran dan kemahuan anda yang lemah, buruk nafsu, mempunyai perwatakan yang kasar serta mudah "datang tangan" (nak melempang orang ler tuhh). Kehidupan anda menjadi sukar kerana tabiat buruk anda itu. Ibu bapa anda menempuh kesukaran dalam mendidik anda.

p/s ; is it true ibu ayah? saya tak mcm tue pun :(

4 comments:

fcuteam said...

NO ANDA IALAH 1450 SILA TULISKAN NO ANDA DI ATAS WIDGET KAMIBLOGGER

fcuteam said...

maaf, di sini ada sikit perubahan

fcuteam said...

no anda ialah 1451 sila tuliskan no anda di atas widget kamiblogger

afiqah said...

FCUTEAM ; thanks ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...