Bubblegums ;

Dec 26, 2009

terlalu naif diri ini,

okayy! aku sendiri tidak tau mengapa dgn diriku ini,
aku mahukan kesempurnaan tapi
tidak mahu berusaha utk grab KESEMPURNAAN itu!
hati ini terlalu lemah, pantang ditegur pantang dicuit,
ade saje ingin memberontak hati ini,
ahh! sungguh tidak patut sifat ini.
bukan aku tidak mahu mencuba perkara baru,
tp aku tak boleh menerima pandangan, kritikan atau sbgainya.
sungguh EGO diri ini kan? :(
dlm keEGOaan ini masih terselit kelembutan pd hati,
cehh, kelembutan konon, g mati. haha.
knp r aku sungguh lemah? menangis atas sbb yg aku sndiri tak pasti.
aku BENCI bila aku terpaksa terluka kerana org.
aku BENCI bila aku terpaksa menderita kerana org.
segalanya terlalu NAIF. then, EGO menguasai.
_________________________________________

kerana ingin mengubat hati yang EGO tue,
aku melapangkan diri ke mall
walau hati dan badan masih sakit.
aku habiskan duit dgn sepasang kasut && 2 pasang sandal.
masing masing puluhan ringgit. ahhh! sifat yang buruk sungguh.
i mean buruk ; yelaa, nak senangkan hati guna duit parents.
adoi, tapi kenyataannye, sume itu tidak memuaskan hatiku.
masih ade yg belum pulih di hati kecil ini,

APAKAH AGAKNYA YANG AKU PERLUKAN?
APAKAH AGAKNYA JLN TERBAIK UTK BERUBAH?

jawapan ; EGO KAU PERLU DIBUANG AFIQAH!

Ya ALLAH, bantulah hambaMU yg lemah ini.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...