Bubblegums ;

Mar 1, 2011

Baca hati perempuan

Amaran keras : Ini bukan 'copy' dari mana-mana.

1. Kalau perempuan tu kata tak rindu, percayalah lelaki bahawa perempuan itu sangat merindui anda.
Jadi,ubatilah rindu prempuan itu.


2. Kalau perempuan tu kata tak risau, percayalah lelaki bahawa, saat itu perempuan itu terlalu
memikirkan sesuatu yang akan menjadikan dia risau
.
(perempuan memang fikir panjang sikit).


3. Kalau sekali perempuan tu dah cakap sayang, percayalah lelaki bahawa, sayangnya insyaALLAH
berkekalan. Percayalah.




P/S : Perempuan ini jenis yang rapuh. Macam aku.

10 comments:

ajien® said...

yg ketiga tu tak stuju sgt ah....

nub said...

fragile gitu. hehe

Scrappy Coco said...

babe,u ok tak?

afiqah said...

ajien ; sayang saya betul utk awak :)

nub ; hahaha. tue ah.

nai ; okay je.

Anishaway said...

okeyh pinjam ayat u yea, bagi si dia sentap sikit dekat dgn i.. hehe

mOhd Hafiz said...

owh...begitu upenye...
yesss

srikandi mie said...

girl salu cakap terbalik kan,..?;p

afiqah said...

anish ; hehehe. Pinjam lah.

apis ; :)

mie ; mane ade. tak lah.

Diyana Abd Rahman said...

suke suke suke!! :D

afiqah said...

Dyana ; :) heheh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...