Bubblegums ;

Oct 21, 2010

redtube

Mula-mula ingat nak buat entry dalam English, tapi aku tau. aku tak hebat.
sebelum semua Cikgu English aku marah.
plus Ibu aku yang ajar English marah jgk.

baik, aku berbahasa guna bahasa melayu.
Okay, skema. geli geli. tapi tak se-geli kalau korang
main geletek-geletek dengan pacar korang. apehal pulak ni?

Semalam malam, aku layan Youtube. Bukan Redtube. tengok banyak video.
layan banyak lagu sambil baca blog Fairuz Hayati,
gadis cantik yang sangat tabah, kagum dengan dia.
aku buat semua ini sebab aku nak online dengan hensem aku.

tapi terbantut. sebab akak dia ada sebelah.
Benci Benci Benci! (sila lafazkan perkataan ini dgn gaya gedik sekali).
Aku terfikir lah ; 'Queen control kah aku?' 'Kuat sangat ke cemburu?'
Asyik ulang soalan sama je, jawapannya kalau 'YA',
aku akan balas ; Aku hanya hendak yang terbaik untuk kami.


ALLAH sahaja yang tahu sayang aku pada kau bagaimana.
Biar hodoh pada mata orang, Biar jelik pada mata mereka,
Kau sudah cukup sempurna pada mata aku.



11 comments:

Full With Joy said...

fuyooo...fuyooo..hebat2..hehhe

afiqah said...

ajien ; hebat? jangan nak merepek.

Qib said...

tajuk x leh blah.. wak.iklan x kuar la malam ni sy daytang sini balik. Follow u, follow me back dude. ;0 Tc

afiqah said...

pink ; hehe. dah follow lah :D
TC too.

Qib said...

ops.. sorry x tau dear. btw header pic tu tenghah berangan lar.. waklaka

afiqah said...

pink ; tkpe. berangannn? hahah. tk elokk tu.
berangan kawen dgn Kim Bum ke?
ohhh! pengsaaaannn~

Qib said...

yu.,., xkuar la iklan, camne ni,.,.
btw emm napa x update?

afiqah said...

alaa, yeke? ade je iklan.
huhuk. :( tkde rezeki kotttttttttt.
exam lah sayangg.

Qib said...

da tkn polo rockss

Qib said...

dA TKN POLO ROCKSS.. NI KOMEN KE TK NI??
WAT POP UP LEH??

afiqah said...

Pink ; dah lah sayang.
thnakss :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...